Javulás

2016/01/08. - írta: Maja Nadin

Szeptember végén vissza kellett volna mennem a füll-orr-gégére, mert abban állapodtunk meg az orvossal, hogy csinálunk egy harmadik vérvételt, majd az dönt arról, hogy kell-e a mandulaműtét vagy sem. Mivel szeptember 29-én bölcsességfog műtétem volt, ezért csak október közepén jutottam el a füll-orr-gégére. Helyettes orvos volt. Elmondtam, hogy mi járatban vagyok.

Az asszisztens emlékezett rám, mivel gyakori vendég voltam. Azt mondta, hogy felesleges a 3. vérvétel, az AST értékem magas volt eddig is az úgysem megy lejjebb, ő már írja is a beutalót a klinikára a műtétre.

De az "új" orvos még azért vetett volna egy pillantást a manduláimra. Megnézte őket és olyan picik voltak a manduláim akkor, hogy alig látszottak!!! Az orvos azt mondta, hogy ebben az esetben felesleges kivenni őket, főleg,hogy nem is gyulladtak állandóan. Ekkor hőemelkedésem se volt egyáltalán.

Véleményem szerint a hőemelkedésemnek jót tett a hűvösebb idő és szinte el is múltak a mindennapos rosszullétek. Végeredménye pedig az lett, hogy egyenlőre megúsztam a mandulaműtétet, majd akkor kell visszamennem az orvoshoz, ha újra panaszaim lesznek.

Azóta eltelt 2-3 hónap, lehet, hogy tényleg a hideg miatt, de megszűnt a hőemelkedésem. Várom a tavaszt és a nyárt, hogy kihoz-e valamit újból.

Egyenlőre öröm és boldogság. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://subfebrilitas.blog.hu/api/trackback/id/tr118251750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása