Helyzetjelentés

2015/09/20. - írta: Maja Nadin

Mivel egy másik blogról másoltam át az eddig történteket lehet nehezen követhető.

Összefoglalva 2014 augusztusa óta időszakosan visszatérő hőemelkedésem van. A hőemelkedés 37-37.5 közötti.
2 vérvizsgálaton vagyok túl. Magas AST értékeim voltak. Vérszegény vagyok. Bölcsességfogaim pedig kivételre kerülnek. A magas AST miatt az orvosom javasolta a mandulaműtétet.

Jelenleg tünetmentes időszakomban vagyok. 2 hét múlva 2 bölcsességfogamat távolítják el. Azután pedig mehetek beutalóért, hogy egy 3. vérvétel eldöntse, hogy kell-e mandulaműtét vagy sem.

Legutóbbi vérvételem óta nem ittam tejet, kerülöm a tejtermékeket, a tejcukrot és tejszármazékokat tartalmazó élelmiszereket. Azóta jelentősen javult állapotom. Mivel nem történt még vizsgálat arra irányulóan, hogy van-e nálam laktóz intolarencia ezért csak feltételezhetem, hogy ez áll a háttérben. A tej kerülése óta torokfájás alig jelentkezik. Várom, hogy vajon ez a jobb közérzet látható lesz-e a vérképemen. 

Laktóz érzékenység kimutatására egy fájdalommentes vizsgálatot alkalmaznak, ez az úgynevezett hidrogén kilégzési teszt. A teszt végén egyértelműen kimutatható, hogy valaki laktózérzékeny-e.

Mivel 1 éve tart nálam ez a hőemelkedés ezért elég sok emberrel volt szerencsém megvitatni ezt a dolgot.
Találkoztam olyannal akinek szintén hasonló problémái voltak, kivették a manduláit, de sajnos ugyanúgy megmaradt a hőemelkedése. Csak ezután jöttek rá, hogy laktózérzékeny. !!!

Ha valaki hasonló folyamatos vagy gyakori hőemelkedéssel küzd, és nem sikerül kideríteni az okát, érdemes elgondolkozni minden lehetséges okon. Egy mandulaműtét elég fájdalmas és a gyógyulás folyamata sem kellemes. Nem szerencsés belefutni egy műtétbe ha az nem oldja meg a problémát.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://subfebrilitas.blog.hu/api/trackback/id/tr477803528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása