Rejtélyes hőemelkedés

2015/09/20. - írta: Maja Nadin

Hogyan kezdődött nálam?

Minden probléma 2014 augusztus végén kezdődött. Arcüreggyulladásom lett, magas lázzal. Éppen az egyetem első féléve előtt voltam.

Teljesen bizonytalan voltam azt illetően is, hogy egyáltalán gólyatáborba eljutok. Aztán sikerült leküzdenem az arcüreggyulladást és a lázat. Így el tudtam menni a várva várt gólyatáborra, ahol már az első 2 napon sem éreztem túl jól magam, na nem a hangulat miatt, mert az felejthetetlenül jó volt. A 3. napon haza kellett utaznom mert annyira rosszul éreztem magam.

Úgy gondoltam, hogy nem sikerült teljesen meggyógyulnom ezért volt még mindig hőemelkedésem. Mindezek után újra a háziorvosomhoz mentem aki újabb adag antibiotikumot írt fel. Jó kislány módjára elszedtem a körülbelül 2 doboz gyógyszert.

Körülbelül 2-3 héttel később kezdődött a folyamatos hőemelkedésem, nos ez nem csupán egy egyszerű hőemelkedés. Kezdetben a hőemelkedés mellett a hátam fájt, aztán a torkom. A tanulás sem igazán ment így. Nagyon rossz első félévem lett. Elmentem újra a háziorvosomhoz, egy góckutatásba kezdtünk. Szinte a létező összes szakrendelésre elküldtek, de sehol sem találtak semmit, hogy mi okozhatja a hőemelkedésem. Majd azt a választ kaptam az orvostól, hogy egyeseknél magasabb az átlagos testhőmérséklet. Ennyivel el is lettem intézve.

Ez a hőemelkedés időnként visszatér. Egy közel 2 hónapos időszakot éltem meg hőemelkedés nélkül. Majdnem egy éve kínoz ez a probléma, akármi is okozza. Rossz közérzettel párosul a hőemelkedésem, ég a bőröm. Újabban enyhe torokfájás is előfordul, sőt a szemem is ég és már szinte fáj a tartós hőmérséklet emelkedéstől.

A fantasztikus nyári kánikula csak rontott az állapotomon, már minden egyes nap hőemelkedésem van.

De ha még mindez nem lenne elég, a testi kínok mellett a lelki állapotom sem megfelelő. Mivel gyakran nem éreztem jól magam elég sokszor kellett barátaimmal közös programokat lemondanom. Úgy érezték, hogy hanyagolom őket, direkt próbálom őket lerázni.

1 év alatt annyi mindent elveszettem, fogalmam sincs hogyan tudnék újra viszonylag normális és egészséges lenni. De nagy döntésre szántam el magam, újra elmegyek orvoshoz, a végére kell járnom mi okozza ezt.

(2015 július)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://subfebrilitas.blog.hu/api/trackback/id/tr777803496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása