Újra betegen

2015/09/20. - írta: Maja Nadin

Sajnos úgy tűnik állandósul a hőemelkedésem, lassan egy hete szinte egész napra előjön. A gyógyszer nem igazán használ ellene amint bevettem egy óra múlva már újra magas a hőm.

Amire eddigiek alapján rájöttem:

A hőemelkedés ideje alatt:

  • 37.0 - 37.4 közötti intervallumon mérek hőemelkedést
  • rossz közérzetem van eközben
  • a meleg hőt leginkább a nyakamon, arcomon és mellkasomon érzem
  • fáj a torkom
  • égő, fáradt érzetű lesz a szemem
  • nehéz a légzés
  • mellkasi fájdalom
  • levertség, fáradékonyság jön elő.

Antibiotikum hatására egy ideig elmúlik a hőemelkedés, már csak rá kellene jönni mire szedem időnként azt a csoda antibiotikumot. Nagyon sokat olvastam, hogy mitől is lehet tartós hőemelkedésem, de nem akarom magam diagnosztizálni az internet alapján (eddig sose jött be).

Egyre több fájdalommal jár ez az egész "betegség". Ezt egyre nehezebben is viselem. Kitartó maradok, ameddig csak tudok. Sajnos a magány nem igazán segít ezen lelkileg. :(

Orvosommal abban egyeztünk meg, hogy várunk egy hetet mielőtt újabb vizsgálatokba futnánk bele. Nem igazán van kedvem hozzá de legyen igaza.

A háziorvosomhoz már nem megyek vissza mert ő mindig csak várna. Bár nem tudom mire várjak még, hogy még betegebb legyek? Ehelyett másik 2 szakrendelésre mentem.

Füll-orr-gége:

Sajnos nagyon belázasodtam a hétvégén, ezért hétfőn egyből vissza is mentem az orvoshoz, elküldött vérvételre.

Írt fel antibiotikumot mandulagyulladásra. Közben valamilyen vírusnak köszönhetően a manduláimnál egy hatalmas afta keletkezett, még nyelni is nehézkes így. Borzasztóan fáj a torkom.

A vérvételem eredménye alapján a manduláimat ki kell venni. Nagyon nem örülök neki, de legalább még van időm valamelyest felkészülni rá. Mert megvárjuk míg legalább elszedem az antibiotikumot. Jó hír, hogy 2 napja nincs hőemelkedésem, VÉGRE!

Fogászat:

A doktornő elküldött panoráma röntgenre, lefotózták az egész fogsorom :D

Visszamentem a fogászatra ezzel a felvétellel. Hát itt sem kaptam túl jó híreket, a gyökérkezelt fogamnak a csúcsa az arcüregbe nyúlik. Nem túl szerencsés. Gyakran van arcüreggyulladásom is, lehet ennek köszönhetően. Úgy tűnik, hogy a bölcsességfogaimat is ki kell szedni, mind a 4-et :/
Kaptam beutalót a szájsebészetre, ide kellene még eljutnom, hogy megtudjam mi is a helyzet.

 (2015 július)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://subfebrilitas.blog.hu/api/trackback/id/tr667803518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása